בהמשך למוצקים-עוד שאלה..
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אלן תודה על תשובתך!! (בקשר לבת חצי שנה האם מוכנה למוצקים) יש לי עוד שאלה בעניין: לגבי מים - מתי אני צריכה לתת לה מים בנוסף לחלב? היא בת חצי שנה ויונקת מלא מתי שהיא מבקשת גם ביום וגם בלילה. האם לתת מים כשאתחיל לתת לה אוכל מוצק? תודה מראש... מיכל
היי מיכל, כן, כאשר היא מתחילה לאכול מוצקים אפשר להוסיף לה מים. בספל - היא תאחז בחפצים עד אז והכי טוב לדלג על בקבוקים בכלל. ישר לשלחן וספל (של ילדים) בברכה אלן