אוף!!!! כינים!!!!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כנראה נידבקתי מכינים מבת של חברה ולא שמתי לב - כשמתי לב זה כבר היה כנראה מאוחר מידי ולמרות שהסתרקתי המון המון עדיין כנראה יש היום ראיתי כינה אחת קנטונת על התינוקת (היא בת חצי שנה וכמעט בלי שערות ): אוף!!! האם אפשר להשתמש בשמפו נגד כינים בהנקה? תודה תמר
היי תמר, אוי - לא נעים -אבל לא נורה!! את יכולה להשתמש בשמפו עבורך - רצוי שמפו על בסיס טבעי - יש כאלה שמכילים רוזמרין אם אני זוכרת נכון.- אבל לא לתינוקת. יש רק לסרק לה - ובוודאי לא מהווה קושי כי אין לה כמעט שערות!! בהצלחה, אלן