בהמשך למייל שינה והנקה מתאריך -18.01.07
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום תופעת ההתעוררות שלו נמשכה יומיים בלבד, הרופא טען שזה גזים...(אני יודעת איך הילד בוכה מגזים ותשובתו לא סיפקה אותי-אך לפתע התופעה נעלמה.) היום, לאחר 3 לילות כמעט ללא שינה וכאבי ראש... פניתי לאיילת שליו, איילת טענה כי ייתכן וזהו מצב ראשוני של שיניים,והפנתה אותי לתכשיר הומאופטי מסדרת ד"ר R כעת שאני חושבת בנושא הרוק שציינה כל התינוקות מזילים ריר, עקב חוסר הרצון /רפלקס של הבליעה , לא? בנוסף קבעתי לו שוב תור לרופא(אחר!!)בנוגע לשיעול הליחה שיש לו ביומים האחרונים אביבית.
היי אביבית, תודה שאת עדכנת אותי. יש משהו אצל התינוקות שבגיל 3 חודשים פתאום הם מתחילים להסתדר עם החיים. פלא פלאים - אני מניחה שזה קשור לשימון המערכות - ואני מאמינה שהתינוקות שלנו נולדים לפני המועד המיועד - כלומר - לפני זמן הבשלה. בכל אופן, אני שמחה שחל שיפור. ריר באמת נוזל בגלל חוסר יכולת שליטה בזה - וגם יכול יותר מאוחר להיות בגלל בקיעת שיניים. הכל עניין של "מעל המידה" . כל דבר במינון "נומלי" לא מהווה בעייה בדרך כלל. מאחלת לך הצלחה - שיעול וליחה הם דברים שרצוי להיות במעקב רפואי - שאת ציינת שעושה - בברכה אלן