דם בצואה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ראשית הפורום שלכם מצויין!!! בני בן שלושה וחצי חודשים- יונק בלבד . בעשרת הימים האחרונים יש לו צואה רירית עם עקבות דם - חשוב לציין כי זה לא בכל יציאה. תרבית צואה יצאה שלילית. הרופאה טוענת שאולי אצטרך להפסיק להניק כי אולי הוא פיתח רגישות האם יתכן הדבר? ומדוע רק אחרי שלושה וחצי חודשים ואם לא מממה זה יכול לנבוע? תודה רבה לתשובתכם, יערה
היי יערה, טוב שאת במעקב רפואי לשלול דברים רפואיים. כדאי לבדוק אם יש לו פישורה (סדק רו קרע קטן) בפי הטבעת - זה יכול לגרום לדם בצואה. יש עוד דבר שיכול לגרום לכך והוא רגישות לחלב פרה - דרך ההנקה. אז כמובן אין אלרגיה לחלב שלך ותמיד חלב אם עדיף על כל חלב אחר ופורמולה. אבל אם תורידי מוצרי חלב באופן טוטאלי אז יכול להיות שזה יעלם. זה יקח כמה שבועות. בברכה אלן