ריר ושיניים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי שאלה קטנה. מתי תינוקות בדרך כלל מתחילים להוציא שיניים? הבן שלי,בן 4 חודשים. מרייר מאוד.הוא מרטיב את כל החולצות שלו בריר.האם זה קשור בשיניים? אם לילד יש המון ריר בפה,זה אומר שעוד מעט יצאו לו שיניים? תודה,מיכל..
לקריאה נוספת והעמקה
היי מיכל, אני לא רופאה אבל יכולה לענות רק מניסיון אישי. בקיעת שיניים אצל הרבה תינוקות מלווה ביצירה והוצאת ריר. זה יכול לקראת לקראת 5 חודשים ויש תינוקות שלא מוציאים שין אלא יותר קרוב לגיל שנה. זה מאוד אישי. תתיעצי עם הרופא המטפל. אולי יש לו מה להוסיף בברכה אלן