הנקה והורמונים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה כבר שנה ו-4 ולא קיבלתי מחזור עדיין. עשיתי בדיקות הורמונליות ורציתי לדעת אם במקרה שלי רצוי לקבל הורמונים כדי להחזיר את המחזור באופן מלאכותי. האם זה בריא להיות בלי מחזור כ"כ הרבה זמן? בכלל, מה משמעות התוצאות TSH 1.49 פרולקטין 301 FSH 4.7 E2 קטן מ200 LH Urgent 1 ,תודה
היי ירדן, צר לי אבל אין לי כל מושג כי אנני רופאה. אני לא יכולה לייעץ לך. כדאי לך להתיעץ עם רופאת נשים כדי לקבל תשובות לתוצאות הבדיקות שלך. זה שלא קיבלת מחזור לא מעורר דאגה באופן כללי כי יש הרבה נשים שלא מקבלות מחזור עד כמה חודשים לאחר סיום מוחלט של ההנקה. בברכה אלן