שאלת השאלות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, כשאני מניקה את בתי בת החצי שנה,אחרי הפסקת גרפס, אני מציעה לה את השד השני. האם אחרי השיהוק להחזיר אותה לאות צד או כמו שאני נוהגת. אני שואלת כי אני שומעת כי רצוי להניק מצד אחד
היי איא, כמו שאת עושה היא הדרך הנכונה והמומלצת - זה מאזן את התפוקה בשני השדיים ומונע גודש. כל עוד שמיניקות מהצד הראשון ככל שהתינוק ירצה בכך - הוא יגיע למה שהוא צריך להגיע אליו (חלב שומני יותר, וכל מיני דברים שלא צריכים להטריד את האימא המיניקה. הטבע דואג.) בברכה אלן