שאלה דחופה לגבי חלב שאוב שהיה במקפיא
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הלן יש לי מאגרי שקיות חלב במקפיא, אתמול היתה הפסקת חשמל ל- 9 שעות ושכחתי מהשקיות חלב, מה עליי לעשות? הם החלב טוב??או שעליי לזרוק את כל השקיות? לדעתי החלב הספיק להפשיר וכשחזר החשמל הוא הוקפא שוב, האם אפשר להקפיא פעמיים חלב? אנא תשבתך הדחופה תודה רבה
היי נועה, אני חייבת להגיד לך עם כל הצער שאסור להקפיא מאכלים בשנית. אז לא הייתי נותנת את החלב לתינוק. אל תבכי על חלב שתשפכי!!! תתחילי לאגור שוב! מאוד מתסכל כי אני מתארת לעצמי כמה עבדת בישביל זה. חבל. בברכה אלן
היי הלן הבנתי שאפשר להקפיא שוב אם החלב הופשר ב- 50%. זה נכון? החלב מריח טוב וגם טעמו... ב ט ו ח שצריך לזרוק????? עוד שאלה- האם אפשר להקפיא חלב בכוסית שתן....(כמובן חדשה).חברה שלי מאחסנת חלב בכוסיות שתן עם מכסה...מותר??????זה נראה לי קצת הזוי. אלפי תודות..