כאבים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בעקבות הנשיכות בשד(צמיחת שיניים), ההנקה כרגע מלווה בכאבים. נוצר מצב שאני כבר לא נהנית מההנקה. האם רפאל אמורה לעזור או שיש פתרון אחר?
לקריאה נוספת והעמקה
היי רוני, תינוק שיונק לצורך אוכל לא נושך. לא ציינת מה גיל התינוק אבל בכל גיל, ברגע שנושכים אז אומרים לו בעדינות שזה כואב ואת מורידה אותו מהשד. זהו. רק אחרי כמה דקות אם הוא יבקש שוב אז אפשר לתת לו. הסבר ומעשה. יחד זה אולי יפתור את הבעייה. גם תנוחה חשובה שהוא לא מסוגל למשוך אחורנית הרבה - כי זה כואב - אז להצמיד אותו בזמן היניקה. קני לו גם נשכנים כדי לעזור לו עם הכאבים. עדיף מאשר לתת לו שד לצורך העניין!! בברכה אלן