צואה פעם ביום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבן שלי,בן 4 חודשים מטיל צואה פעם ביום,כשרוב היום,הטיטולים מלאים רק בשתן.אבל הוא אינו סובל מכאבי בטן,דווקא להיפך,הוא נינוח ומצחקק.האם הוא בכל זאת סובל מעצירות? האם זה נורמלי לגילו? מחכה לתשובתך,אורה.
היי אורה, זה בהחלט תקין לחלוטין!! יש תינוקות יונקים שמוציאים אפילו פעם במספר ימים וכל עוד אין כל סימן של סבל או חולי - זה תקין. בחלב אם אין פסולת שהגוף צריך לפלוט החוצה כמו עם פורמולה שבכלל לא מתאים לתינוקות של בני אנוש. לכן הצואה מסריח וגושי. להבדיל מהצואה של תינוקות יונקים חלב אם. הוא רך, מריח מיוחד, דליל ומעט. כי אין הרבה. תהני ותמשיכי בלי דאגות!! בברכה אלן