מספר שאלות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום 1. מה הערך התזונתי של דייסה- מה טוב ומה רע בה??? 2. כמה זמן לאחר סיום ההנקה החזה מקבל את גודלו הסופי?? 3. אם החזה קטן לי כתוצאה מהנקה- האם בהנקת תינוק הבא החזה יקטן עוד או יגדל או ישאר אותו דבר??? תודה רבה.
היי נירית, 1. דייסה - סתם מפטם. אני לא תזונאית אבל אפשר לראות את הרכבו של הדייסה על האריזה. יש המון מאכלים יותר בריאים - ירקות, פירות, דברים טבעיים וטריים. 2. לגבי שינויים בחזה. זה מאוד אישי. זה משתנה מאחת לאחת. אין חוקים לכן אפ אחד לא יכול לנבא מה יהיה ואיך. צר לי - שאין לי תשובות יותר חד משמעיות אבל אין. בברכה אלן