כמות קטנה של חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב אני שואבת לבתי בת הארבעה חודשים חלב פעם ביום. הכמות שיוצאת לי היא 40 CC לערך. שאלתי היא: האם להמשיך ולשאוב את הכמות הקטנה הזאת בשביל הויטמינים והנוגדנים, או שאין די בכמות הזו ועלי להפסיק ולשאוב לחלוטין? בתודה אודליה.
היי אודליה, זה לא מדע מדוייק לכן אי אפשר להגיד בדיוק כמה "טוב" התינוקת מקבלת מכמות קטנה של חלב אם. ככל שתשאבי יותר כך תצליחי לייצר יותר. אלא אם את לא רוצה לתת לה חלב אם. את מכתיבה כמה הגוף שלך מייצר - זה לא נתון קיים וסטטי. כל מצב הוא הפיך - ואם היית רוצה לחזור ורק להיניק אותה זה גם אפשרי. חלב אם הוא האוכל המועדף לתינוקות שלנו - אז כמה שיותר יותר טוב. בברכה אלן