התייעצות קטנה....
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לפני כימיים הפסקתי להניק את בני בן השנה וז בעקבות הלילות הקשים... אך מאוד קשה לי לכן הייתי רוצה לדעת אם אני יניק אותו עד לרגע שהוא יירדם , אם זה יבלבל אותו??? ומה את ממליצה? בנוסף מה עושים עלמנת לייבש את החלב? תודה על עזרתך
היי נטלי, בגיל מסויים אפשר בהחלט לגמול מהנקות לילה בלי לגמול את התינוק לגמרי. יש גיל כאשר כבר אצל התינוק רמת התפתחות שכלית שמאפשר לו להבין דברים . הוא עדיין קצת קטן אבל אפשר בהחלט ללמד אותו לא לינוק בלילה ורק ביום. זה עניין של עקביות מצידך. תחליטי ותיישמי. בן זוג יכול לעזור בזה. הוא מבדיל בין יום ולילה כבר אז את יכולה בהחלט להסביר לו אם הוא מתעורר בלילה שמחכים עד לבוקר לינוק. החלב מתייבש לבד. אם גומלים בהדרגתיות אז לאט לאט החלב מפסיק להווצר. אם מרגישים גודש, אז שואבים קצת עד להקלה. ולא יותר מזה. בברכה אלן