מעבר המשךו
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה על תשובתך האכפתית. גם בעלי חושב כמוך (את היית במקום שבו אני נמצאת אך הוא לא יודע מה זה לא לישון בלילה תקופה ארוכה) בכל מקרה שמעתי לעצתך ולא העברתי אותה. דרך אגב לא קראתי את זה בשום ספר , חברות הציעו לי להעביר אותה ואפילו אורה זמיר (הפסיכולוגית מפרוייקט אם לאם הייתה בביתי השבוע ואמרה שהמעבר יעשה רק טוב לילדה. בכל מקרה אקווה שהמצב ישתפר. רב תודות לך ושבת שלום.
היי אדוה, יש בוודאי כמה ,גישות". לפי דעתי את צריכה להיות ממש שלמה עם כל החלטה - ולא חשוב מה היא. לכו לפי תחושות הבטן והלב. בברכת שבוע נפלא אלן