יעילות חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם כשמניקים נותנים לתינוק נוגדנים שמשרתים אותו רק בגיל היניקה או שהנקה זה בעצם חיסונים לכל החיים מעיין אנטיביוטיקה לחיים??? תודה.
היי נירה, לפי הממצאים ההנקה מעניקה חיסון לחיים. סטטיסטי - תינוקות יונקים הם יותר חזקים ובריאים וכאשר הם חולים עומדים בפני נגיפין בצורה טובה יותר מאשר תינוקות שלא זוכים לחלב אם. יש נוגדנים שהגוף מייצר בגיל מסויים - נגיד 6 חודשים - אבל החלב אם מעניק חיסון מהלידה עד גיל זה עד שהנוגדנים המתפתחים יותר מאוחר. בברכה אלן