שאלה בקשר להנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה את בני בשד שמאל ולא מניקה אותו בשד ימין בגלל היה פצע בפטמה והפסקתי ליהניק אותו בשד ימין אבל שד יש חלב בצבע חום וקצת כאבים מה זה אומר? תודה על תגובה
היי לידה, לא הבנתי כל כך - מה שכן הבנתי הוא שאת לא מיניקה מצד ימין בכלל ומהצד הזה יש חלב חום? לא ציינת גם כמה זמן זה נמשך? אבל אם יש חלב חום זה יכול להיות דם מהפצע. את יכולה לרוקן את השד כדי לשחרר את החלב הזה. כאבים יכולים להיות בגלל מלאות שאין דרך לצאת כי את לא מיניקה. אפשר לחזור להנקה מהצד הזה. רצוי - אבל לא חובה אם אין כבר כאבים. בברכה אלן
כבר עשיתי כל פעם לרוקן אבל יוצא חלב חום בערך צהוב כאילו נראה מקולקל לא רציתי להיניק אותו כי לא יודעת מה זה..גם לפעמים צריבה בשד וזה כבר קורה בערך חודשיים.