הנקת לילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, עד מתי מניקים בלילה? בתי בת חצי שנה ועדיין קמה פעמיים לאאכול.
היי רוני, כל ילד והזמן שלו. יש תינוקות שעד שנה ומעבר לה מתעוררים. זה הרבה תלוי על מה שקורה בבית ולאו דווקא בגלל אוכל. יש תינוקות שהוכנסו למסגרת או למטפלת שחשים חסר ביטחון ומתעוררים בלילה לבחון את נוכחות האם. יש תינוקות שהפיפי מעיר אותם - אז אם כבר התעוררו יש כאלה שיכולים לחזור לישון לבד ויש שצריכים את עידוד וחום האם. הכל מאוד אישי. אינו סיבה לדאגה ובכלל לא מד על מצב ההנקה. בברכה אלן