כאבים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב במשך הלילה היו לי כאבים בשד הימני בחלק הפנימי מתחת ליד (הרגשה כמו גודש) רק שכרגע שאין לי בכלל חלב בשד זה. מה לעשות? זה אולי דלקת או סתימה??? למי לפנות??? תודה ורדית נ.ב אני מניקה מלא ביתי בת 4 חודשים.
היי ורדית, לפעמים ישנים לא טוב על השד וזה יכול לגרום לכאבים. אין כמעט מצב שאין פתאום חלב בשד. אפילו אם נדמה לך שיש חלב רק בשד אחת זה יספיק לה לארוחות אבל תמיד להציע לה את הצד איפה שאת חושבת שאין חלב. אם נתת בקבוק אחת זה יכול לשבש את התפוקה ולגרום לגודש אז אם התינוק לא בסביבה כדי לינוק - אז רצוי לשאוב. זה דבר זמני ויעבור. אם עולה לך חום הגוף אז הגודש התפתח לדלקת בשד - ואיך שלא יהיה לא צריכים לרוץ לקחת אנטיביוטיקה אלא לנסות לעבור את זה בלי. הטיפול בדלקת הוא שתייה מרובה, מנוחה, והנקות תכיפות. החלמה מהירה אלן