שד אחד מלא יותר
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בזמן האחרון שד אחד שלי מלא יותר... הוא דולף לעתים (בעוד שהשני כבר חודשים לא דולף) ואחרי שעות רבות שאני לא בבית יש לי הרגשה ברורה שהוא מלא יותר מהשני. מה לעשות במקרה כזה? האם להניק יותר מהשד הריק כדי שיחזרו לאיזון?
מה שאני עשיתי הוא שבכמה הנקות רצופות התחלתי להניק קודם מהשד הפחות מלא ורק לאחר מכן מהשד השני. ודי מהר העניין חזר לאיזון...
היי דניאלה, כן, כמו ש"אני" השיבה. זו דרך לאזן את התפוקה. זה קורה כאשר מיניקות מצד אחת כל הנקה. ההמחלצה היא להיניק משני הצדדים בכל הנקה כך שהתפוקה תהיה יותר שווה בן הצדדים. בברכה, אלן