משחה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן ערב טוב, יש לי חתך בפיטמה שבני נשך אותי עם שיניו, שאלתי היא מה אפשר למרוח על מנת להרגיע את הכאב? האם המשחה של מדלה תעזור לי? תודה מקרב לב. האמת שהתחיל להיות לי מין פחד איך שהוא פותח את הפה לינוק כאלו הוא עומד לנשוך אותי שוב.
היי חלי, כל משחה יכולה להרגיע את האזור - רפאל, פיור-לן, לנסינו, לנולין, אם הוא תינוק גדול - , אז כדאי להתחיל להוריד אותו מהשד כאשר הוא עושה את זה.ולהגיד לו שזה כואב - לא בקאסח אלא רוך ועדינות. אם הוא קתנצ'יק אז אולי כדאי לבדוק תנוחה לשפר את היניקה שלו. בהצלחה אלן