צד אחד או שניים?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, ילדתי את בתי לפני שלושה שבועות ומאז אני מניקה. בהתחלה הנקתי בכל הנקה משני השדיים כדע להתגבר על הגודש. בזמן האחרון התחלתי להניק בכל הנקה משד אחד היות והבנתי כי החלב המשובח אינו יוצא ישר בהתחלה. אני תוהה האם זו הדרך הנכונה.(אני עדיין סובלת מגודש אם איני מניקה כל מ"ס שעות...) תודה ושו"ס נעים וחם.... לי.
היי לי, חם - הסוף שבוע לא היה - אבל נעים - כן.!! ההמלצה היא אכן להיניק משני הצדדים ואחת הסיבות הן מניעת גודש. זה גם עוזר לאזן את התפוקה בזני הצדדים. עוד סיבה היא כי התינוקת מקבל עוד כמה לגימות כדי שהיא תהיה יותר שבעה. יש נשים שאין להן כל בעייה להיניק מצד אחת אבל עדיין - ההמלצה עומדת. לרוב יותר בריא לרוקן את שני הצדדים לעיתים קרובות וזה קורה רק כאשר אוכלים משניהם בכל ארוחה. תהני!! בברכה אלן