כמות הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי תינוק בן שנה ששותה בערב תחליף חלב לפני השינה ובבוקר חלב שאוב . האם המנה הזו ( כ 150 מ"ל) משפיעה בכלל על התינוק מבחינת יעילות ההנקה או שמנה אחת היא כלל לא רלוונטית??? בנוסף: חלב במקרר - אם הוצאתי אותו החוצה, לכמה זמן הוא תקף?? תודה רבה.
היי נירית, החלב אם הוא האוכל האופטימלי. אז אם הוא מקבל 2 בקבוקים ביום בסך הכל - לפחות 50% הוא אוכל מזין וטוב עבורו ולא חלב פרה. אין להשוות את הטוב שבחלב אם לפורמולה. כמה שיותר חלב אם כמובן יותר טוב ובריא. זה החלב שמיועד לתינקוות שלנו - ולא אחר. אם צריכים לשאול לגבי חלב - אם כדאי בכלל לתת אותו -- אז תשאלי לגבי החלב פרה שאת נותנת - ולא לחשוב שדווקא חלב האם לא מוסיף. עדיף.[ לגבי בקבוק חלב שאוב. לפי ממצאים חלב אם יכול לעמוד בחוץ (יום רגיל ולא חם במיוחד כמובן) 6 עד 8 שעות. אבל לא כדאי אם יש אפשרות לשמור בקירור. בברכה אלן