שאלת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן אני מניקה בהנאה רבה כבר ארבעה וחצי חודשים, ורוצה להמשיך כמה שאפשר. אבל.. אני מרגישה שהשדיים אינם מלאים כמו בהתחלה. הם נראים מרוקנים. אני חוששת שמא יש ירידה בתפוקת החלב. למרות שהמתוקה לא מגלה סימני רעב קיצוניים. מה דעתך?
היי עדי, זאת תופעה מאוד ידועה ולפעמים אפילו מרמת הספק - מפסיקים מוקדם את ההנקה. השדיים מתרגלים למצב סטטי יותר. יש אזון בן ההיצע והביקוש - כך שהשדיים לא מלאים - אלא מייצרים על פי הגרייה וההוצאה של החלב באותו רגע של יניקה. אין כל חשש שאין מספיק חלב. ואת זה את רואה לפי ההתנהגות של הנסיכה!! זה מצב התקין לאומת גודש ומלאות שלא תמיד נוח להסתובב כך. אז נראה שהכל תקין אצלך ותוכלי להמשיך עד מתי שתבחרי!! בברכה אלן