הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת השלושה חודשים מסרבת לינוק. מאוד קשה לי עם כך, אך החלטתי שאיני נלחמת איתה יותר ועוברת לתחליף כי השאיבות הרגו אותי,מה גם שחליתי בוירוס של הקאות כבר שלושה ימים והחלב שלי מימי לחלוטין. כיצד אני מייבשת את החלב בצורה הכי מהירה? תודה
היי הילה, למה היא לא ינקה? האם היה כך מההתחלה? אפשר להחזיר תינוקת לשד בעזרת יועצת הנקה מוסמכת. זאת העבודה שלנו.כמובן שקשה לשאוב ולתת. עבודה כפולה!! אבל דבר אחת שכדאי לך לדעת - אין חלב דליל או מימי. כל חלב הוא חלב טוב ועשיר ומכיל את כל אבות המזון. אז לא מאוחר לנסות לתת לה. אם בכל זאת את לא רוצה,אז תתחילי להוריד את זמני ההנקות ולהשלים עם פורמולה. לאט לאט כדי שלא יווצר גודש או מלאות. ככל שהיא אוכלת יותר פורמולה כך היא תינק פחות. לאט לאט החלב יפסק. אם תרגישי מלאות אז אפשר לשאוב עד הקלה. ולא יותר אחרת שוב יווצר יותר חלב. בהצלחה אלן