פטמה לבנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן שמתי לב שבסיום ההנקה הפטמה הופכת ללבנה (קצה הפטמה) אחרי זמן קצר זה מסתדר. מה המשמעות, אם בכלל?
היי סיגל, זאת תופעה ידועה. הנקרא RAYNAUDS SYNDROME. בקיצור - אי ספיקת דם לקצה הפיטמה. זה קורה גם אצל אנשים לא מיניקים אלא בעצבאות לפעמים. זה כמו מכת קור. רצוי לכסות את הפיטמה מיד אחרי שהתינוק מו7ציא את הפיטמה מפיו. אם יש פצעים וסדקים זה עוד יותר שכיח. אם אין לך כל בעייה אחרת אז כיסוי מהיר יכול לעזור. אם יש כאבים וההנקה מכאיב ולא נעימה - ברגע שתטפלי בבעיית התנוחה ותיקון האחיזה בתינוק אז גם זה יחלוף. אם יש כאבים אז כדאי לבוא אחד המפגשים של ליגת לה לצ'ה או לקבוצות ב-מ.מ.ש. שם מדריכות הנקה שיכולות לעזור בעניין. 03-647-2411 www.lllisrael.org.il www.mamash.org.il בברכה אלן