מה קרה לציצי שלי????
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי ציץ אחד פעיל והשני לא. הנקתי משניהם 11 חוד ועכשיו אני מניקה רק מאחד. הציץ הלא פעיל נראה רע!! הוא קטן מאוד יחסית למה שהיה וגם די נופל. האם זה צורתו הסופית ( אינו פעיל כ 3 שבועות). זה די מבאס. האם הציצי משתנה עד כדי כך?? תודה.
שלום רב, קשה להגיד מה בסופו של דבר גורךן של הציצי. זה משתנה מאם לאם. יש שהציצים גדלים ונשארים יותר גדולים ויש כאלה שקטנים. אי אפשר לנבא איך ומה קורה אצלך. לוקח כמה חודשים אחרי סיום ההנקה עד שחוזרים או "נחים" בצורתם ה,חדש". בברכה אלן