9 חודשים לאחר הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 30 ובתי רוני בת שנה ושמונה חודשים. הפסקתי להניק אותה בגיל 11 חודשים. היום כעבור 9 חודשים כשאני לוחצת על הפטמה יש לי מעט נוזל ממש טיפה. האם זה נורמלי? יש צורך לפנוץ לרופא נשים/כירורג? ברצוני לציין שלא יבשתי לגמרי את החלב לאחר ההנקה. פשוט ניקזתי חלב כל פעם שהוא יתמלא. בתודה מראש, אילנית.
היי אילנית, זאת תופעה ידועה. לוקח המון זמן עד שאין כבר סימנים של חלב. אין לך מה לדאוג - בברכה אלן