גוש מעל השד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם לפני 4 ימים ילדתי בת מקסימה ואני מניקה אותה אתמול הרגשתי שיש לי גוש מעל השד שבקושי הינקתי ממנו אך הוא לא כואב לי. לעומת השד השני שממנו הינקתי רוב הזמן הוא כואב מאוד וגודש מלא
היי סוניה, רצוי להיניק באופן שווה משני הצדדים. ההמלצות הן להיניק משני השדיים בכל ארוחה - וזאת אחת הסיבות - למנוע גודש ולייצור איזון בן השדיים. ישנם תופעות של גושים, כאבים וכו' בזמן ההנקה - תמיד רצוי לדווח על כך לרופא - אבל ברוב המקרים זה לא מעורר דאגה. תניקי מזם יותר - תנסי עיסוי עדין לפירוק הגוד ואולי זה יעזור. בברכה אלן