כאבים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בני בן 3 שבועות וכל 3 שעות (בערך ) כשמגיע החלב יש לי כאבים חזקים מאוד(!) בפטמות. מה אפשר לעשות? תודה.
היי הדר, רוב בעיות הכאבים בפיטמות הם אודות תנוחה לא הכי הכי. תבואי לקליניקה קבוצתית - או חפשי מפגש של ליגת לה לצ'ה ואולי דשם יוכלו לעזור לך עם התנוחה. www.lllisrael.org.il www.mamash.org.il קשה בדיוק להסביר איך לשבת ואיך להחזיק את התינוק בפורום כזה. אבל חשוב שלביאי אותו אל השד ולא ההיפך, חשוב שתשבי עם תמיכה בגב וגם כמובן מתחת לידיים לאחר התחברות התינוק לשד, ואפשר להארות לך זויות שונות שעלולות לעזור. בברכה אלן