צריבה בפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן - כשאני מניקה את בני בן השלושה שבועות משד אחד - אני מרגישה דקירות בשד השני - האם ידועה לך תופעה זו? ועוד שאלה רציתי לדעת אם צריך לשטוף את הפיטמה לפני הנקה? תודה מראש רינת
היי רינת, הדקירות הן תופעה ידועה - זה יכול להיות השחרור של ההורמון אוקסיטוצ'ין. התינוק יונק בצד אחת והשחרור מתרחש גם בצד השני. אם זה לא חולף אז זה יכול להיות בגלל תנוחה לא אופטימלית. את מוזמנת ביום ה' לבייבי קפה של מ.מ.ש. מפגשים לנשים מיניקות מאזור המרכז. זה מאוד עוזר - עונים על כל השאלות ותהיות. לא אמורים לשטוף את הפיטמות לפני ההנקה. מקלחת יומית מספיקה. בברכה אלן