חוסר בחלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד לאחר שניסיתי את כל סוגי התזונה וכל מיני תוספות אין לי מספיק חלב. רציתי לברר האם קים מושג של מחסור בחלב בגלל בעיה הורמונלית? אם כן איך אפשר לבדוק את זה? והאם ניתן לטפל בבעיה זו?
היי מירי, את לא נתת לי מספיק מידע. אנני יודעת בן כמה התינוק - כמה זמן את מנסה ואיזו דרכים טבעיות (דפוס ההנקה ) ניסית. אם יש חשש - אז פונים ליועצת הנקה מוסמכת. היא יכולה לבדוק הרבה דברים שמשפיעים לרעה על תפוקת החלב. צרכיים לבדוק אים את מיניקה - משני הצדדים, על פי דרישת התינוק ולא על פי שעות הקבועות על ידיך. ועוד....כל האוכל של בעולם לא יעזור אם את לא מינקיה מספיק. בברכה אלן