פטריה בנרתיק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שבוע ילדתי וביומיים האחרונים אני מרגישה גרד בנרתיק _(כנראה פטריה). האם יש לזה השפעה על בני היונק? האם מותר להשתמש במשחות כאגיסטן או טבעקוטן? תודה, הדר
לקריאה נוספת והעמקה
היי הדר, רצוי להתיעץ עם רופא הנשים שלך. זה מאוד נפוץ אבל לא בדיוק התחום שלי. לגבי שימוש בתרופות אטופיות לא נראה לי שיש בעייה מבחינת ההנקה - אבל לגבי זה תפני לרופא או לאחד המרכזים על מידע תרופות והריון והנקה: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 החלמה מהירה!! אלן