עברתי בדיקת MRI עכשיו ומקבלת תשובות סותרות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! עברתי בדיקת MRI הוזרק לי במחצית הבדיקה חומר בכמות של 11ml שם החומר: DOTAREM 0.5 יש לי גם את הפירוט המדויק של המרכיבים. נאמר לי לא להניק 24 שעות, לאחר מכן נאמר לי שאין בעיה להניק, בחוברת של החומר שביקשתי וקיבלתי מהטכנאי במקום כתוב שנכנס פחות מאחוז אחד לחלב ואין סיכון אבל רצוי לא להניק מס ימים. האם יש לך מידע על הנושא או נסיון קודם? תודה
היי אור, קודם כל שתהיי לי בריאה!!!! לגבי תרופות כדאי לך להתקשר לאחד המרכזים הטרטולוגיים - 1. בילינסון: 03-973-6911 2ץ אסף הרופא: 08-977-9309 בשעות העבודה - נדמה לי עד 14:00 חיפשתי מידע לפי שם התרופה שכתבת ולא מצאתי לפי זה. בוודאי יש שם אחר. אבל המרכזים האלה מומחים. בהצלחה אלן