כאבים ואודם בחזה - שאלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה כבר שנה ושלושה חודשים בתקופה האחרונה יוצא רק יום כן ויום לא מאחר וליאור כבר אוכלת הכל זה נשאר רק בקטע של רוגע וזמן שלי ושלה. אתמול הופיע לו גוש ענקי בשד שמאל מלווה בכאבים עזים בכל השד ובנוסף גם אדמומיות בתחתית השד. מה עושים?
היי אתי, נשמע לי כדלקת בשד ממש. ההמלצות לטיפול בדלקת בשד הן הנקות מרובות ושחרר טוב טוב את כל החלב מהשד, לשתות הרבה ולנוח. כמו כל דלקת בגוף. עיסוי עלול לעזור לפירוק הגוש. ניתן לקחת אקמול או איבופרופן להקלת הכאב. חשוב לרוקן טוב את השד. זה בא אולי כתוצאה מגמילה יותר מידי מהר. תתפלאי אבל כל שינוי מורגש בשדיים. אם אחרי יום-יומיים זה לא עובר אז כדאי ללכת לרופא לקבל טיפול אנטיביוטי. מאחלת לך החלמה מהירה!! אלן