הצילו
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
את בתי הצעירה ילדתי לפני 10 שנים. למרות זאת, בכל פעם שאני מחזיקה תינוק יש לי הרגשה של זרימת חלב, ואכן יש לעתים הפרשה מהשד. נאמר לי על ידי מדריכת הנקה שזו תופעה סבירה עד 7 שנים לאחר הלידה. האם זה תקין? האם צריך לעשות משהו בנדון?
לקריאה נוספת והעמקה
היי טליה, אין לי תשובה מדעית עבורך. רק שאני מכירה נשים שיש תופעות כאלה שנים לאחר הפסקת הנקה. (אפילו 15 שנים!) עד כה לא ידוע לי על פתלוגייה אבל תתיעצי עם רופא. לא תמיד הם מתמצאים אבל אין לי שום ביסוס מדעי לבשר לך. חיפוש באינטרנט יכול להניב פרי אולי. בברכה אלן