חלב אם בחורף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם החלב בחורף מרוכז יותר ולכן מועט יותר? אני מניקה הנקה מלאה את ביתי בת השלושה חודשים וכבר כמה ימים שמתי לב שיש פחות חלב מבדרך כלל.. אם לא - ממה נובע השינוי בכמות החלב? תודה עדי
היי עדי, אין הבדל בחלב אם - זה יכול להיות האזון בתפוקה מסביבי ל-3 חודשים שכמות החלב מתאזן בהתאם לצורך האמיתי של התינוקת. עד 3 חודשים יש כל מיני שיבושים - מלאות יתר - שדיים תמיד מרגישים מלאים - ורק אחרי מספר חודשי הנקה זה מתחיל להרגע. זה לא אומר שאין לך מספיק חלב - אלא שקודם אולי היה לך יותר מידי. הכל יחסי!! בברכה אלן.