איחסון חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הקופסאות שמוכרים ובהם ניתן לשמור חלב שאוב במקרר הם חד פעמיים או שניתן להשתמש בהם מספר פעמים רב? אודה על תשובה, זה מאוד חשוב לי כי אני עובדת ובעבודה שואבת ושמה את החלב בקופאסאות הללו עד אשר אני הולכת הביתה.
היי ירדן, אם את מתכוונת למיכלים של אוונט הם לא לשימוש תמידי אלא שימוש כ-4 פעמים בלבד. יש כלים מיוחדים שמתאימים לשימוש חוזר - תראי כאן בלינק: http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=82&ArticleID=52 זה מאוד פרקטי ומומלץ וחסכוני. יש שקיות מיוחדות להקפאה (לא ליינרים לבקבוקים שמיועדים להקפאה רק עד שבועיים) גם ב-מ.מ.ש. ניתן להזמין - 20 שקיות = 37 שקלים - ממש זול לאומת שקיות להקפאה אחרות. בברכה אלן