שקיות הקפאה- מדיפל - מישהי מכירה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהי מכירה את שקיות ההקפאה של מדיפל? הן טובות? לכמה זמן ניתן להקפיא אותם? תודה.
השקיות מוכרות.באיכות מעולה ניתן להקפיא ולהפשיר בקלות ובנוחות.חלב אם מומלץ להקפיא במקפיא עד 6 חודשים בפריזר של המקרר 3 חודשים ובמקרר(בחלק הקר שלו)עד 48 שעות.זה מה שאמר לי רופא הילדים.כדאי לך לשאול בעצמך. השקיות טובות עמידות ומתחרות בכבוד במוצרים הרבה יותר יקרים. בהצלחה
יש של אוונט ופלייטקס עושות את המלאכה לא פחות טוב ופחות כואב בכיס
מצטטת מתוך הוראות שימוש בשקיות הקפאה של מדיפל- "ניתן לשמור במקפיא עד חודש וחצי"