השפעת אנטיביוטיקה על יציאות של הילדה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת אנטיביוטיקה מזה שבוע (בתחילה מוקסיפן, לאחר כמה ימים אוגמנטין) בגלל דלקת בשד. מאז יום שני טליה שלי (בת 8 שבועות) לא עשתה קקי כלל אני מניקה את טליה עם השלמה של שני בקבוקי סימילאק ביום אמנם בשבועות הראשונים היתה תקופה אחת של 5 ימים בהם לא עשתה קקי אולם מלבד פעם זו כל יום גם אם לא היה קקי "משמעותי" היה משהו בחיתול. בשבוע האחרון יש רק פיפי (בכמות תקינה) האם יש אפשרות שהאנטיביוטיקה משפיעה על כך?? הרופאה שבדקה אותה אמרה שהבטן רכה, העור אלסטי והילדה בסדר גמור וניתן לתת לה נר גליצרין אני לא מבינה איך זה יפתור את הבעיה אם מלכתחילה אין לה קיבה מלאה- גליצרין מטפל בעצירות... אשמח לתשובה, אני מודאגת.... תודה!
hi Einat as long as she isn't suffering then I would not worry. It could be the antibiotics, but so what. if all is okay then she is fine. you will see if she goes back to more frequent kaki after you finishe the antibiotics. ellen