דלקת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שהתגלתה דלקת בשד וקיבלתי אנטיביוטיקה במשך שבוע (הפסקתי את ההנקה בשלב זה). עברו כבר כשבועיים ועדייין קיים צבע אדום במקום של הדלקת. אין גודש יותר ואין כאבים. האם בעייתי? כדאי לפנות שוב לרופא או לחכות שיעבור?
לקריאה נוספת והעמקה
hi galit, the red should go away. keep maakav with your doctor to make sure the daleket does not return. breastfeeding prevents it from happening agtain, but since you stopped you must keep checking. if there is no pain OR godesh it probably will clear up. good luck ellen