נסיעה שוב!!! מה אעשה. אוכל לענות באנגלית. עד 3.11.
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לכולן!! אני שוב נוסעת מטעמי עבודה - אסיפה של הנהלת ליגת לה לצ'ה שאני משתתפת, רצה ביום א' במרתון של נייקי בסן פרנסיסקו, וביקור משפחה אם כבר שם. אני אנסה לענות על השאלות אבל אין לי אפשרות בעברית. אני נוסעת מחר ואחזור 3.11.06 אז חכו לי, או תלמדו מהר אנגלית!! חיבוק גדול, אלן
אלן יקרה משעמם שאת לא כאן במשך חודשים שאני קוראת ערב ערב הפורום למדתי המון,ואני נהנית מהגישה האנושית שלך,לעיתים את אפילו מצחיקה והכי חמוד זה סגנון הכתיבה.... בילוי נעים