נפסק לי החלב פתאום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, היום התעכבתי בשאיבה בעבודה, ופשוט לא יוצא חלב עכשיו אלא טיפות בודדות של נוזל שקוף. האם זהו הסוף (הלא מבוקש) לייצור חלב? בתי בת כמעט 7 חודשים, גם אוכלת סימילאק, אבל רציתי להמשיך גם להניק. אני מאד עצובה--האם גרמתי לכך במו ידי??? תודה, אפרת
היי אפרת הכל הפיך. תלוי עד כמה את רוצה להשקיע. תניקי יותר - אל תתני לה סימילק, תשאבי גם בבית וזה יגביר לך את כמות החלב. זה שפספסת פעם את השאיבות לא צריך לגרום לסגירת המפעל!! ככל שתגרי את השדיים יותר - כך יווצר יותר חלב. קחי יום חופש להיניק אותה כל היום. זה גם יעזור. בברכה אלן