תודה רבה על תשובתך ועוד שאלה קטנה...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם זה בסדר שהילדה (בת חודשיים וקצת) ישנה לילה שלם של 10 שעות? לפעמים אפילו אני מרגישה שהיא יכולה למשוך קצת יותר? לפעמים כעבור 8-9 שעות כשאני רואה שהיא עדיין ישנה, אך שומעת אותה מוצצת אצבע או שומעת אותה מקשקשת לעצמה בעיניים עצומות - אך עדיין חצי ישנה - האם זה בסדר שאני קמה להאכיל אותה בכל זאת?או לתת לה לישון 10-11 שעות?
היי גלית, יש תינוקות שישנים לילה. ואם אין כל בעייה של עלייה במשקל או בעייה אחרת הנובעת מזה אז זה בסדר גמור. אסור לתת לתינוקות להתייבש - אז אני חושבת שאת עושה בחכמה - שאת בכל זאת מיניקה אותה פעם בלילה שאת רואה סימנים של חצי התעוררות. כל טוב אלן