תינוק בן 9.5 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הבן שלי בן 9.5 חודשים ,עד לפני שבוע ינק הנקה מלאה כעת התחלנו מוצקים+הנקה מרקם הקקי-גושי ולא נוזלי, מס' פעמים ביום כמות קטנה, האם תקין?
היי רינת, יש לזכור כי המוצקים באים כתוספת להנקות. הוא עדיין זקוק ללפחות 5 ארוחות חלביות עד גיל שנה. יש שינויים בצואה ברגע שמשנים את התפריט שלו. אם הכל נראה ומרגיש בסדר, תינוק נינוח ומאושר מהחיים ומתנהג ,בריא" אז אין לך מה לדאוג. בברכה אלן
תודה אלן האם הכוונה לחמש ארוחות חלביות נוספות=הנקה/בקבוק שאוב?