הנקה מצד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מניקה את בתי הנקה מלאה חודשיים וחצי. היא יונקת כל ארוחה מצד אחד ובארוחה הבאה מצד שני. היא עולה יפה במשקל, נינוחה ופשוט נהדרת. האם זה שאני מניקה כל פעם מצד אחד יגרום לכך שלא יהיה לי מספיק חלב בטווח הרחוק? האם כדאי שאני יניק משני הצדדים מעכשיו? יש לציין כי בימים הקרובים אני אתחיל לשאוב חלב לקראת התארגנות לחזרה לעבודה, האם זה יפגע בכמות החלב כעת? בתודה מראש....
היי סיגל, אםהסתדרת עד כה עם הנקה מצד אחת אז תמשיכי. ברגע שתתחילי לשאוב - זה יגביר לך את כמות החלב שאת מייצרת. זה עניין מאוד אישי - לך וגם תלוי בקצב הגדילה של התינוקת שלך, אבל לרוב הגוף יסתגל לכל מצב. אם תראי שהתינוקת מבקשת לאכול עוד אז תתחילי להיניק גם מהצד השני - אבל אם הכל זורם אז כנראה זה מתאים לך ולה. יש סיבות למה כדאי להיניק משני הצדדים. לרוב כדי לייצור אזון בין השדיים - וגם בהתחלה למנוע גודש. בברכה אלן