סירוב לינוק -דחוף. תודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, בתי נולדה ביום שני השבוע בניתוח קיסרי אלקטיבי. ניסיתי להניקה כ-6 שעות לאחר הניתוח. היא מצצה מספר מציצות ושמטה את השד. למחרת המציצה השתפרה קצת אך ביום השלישי לחייה היא הוגדרה כסובלת מהתיבשות והופעל עלי לחץ לתת לה תמ"ל. סירבתי והאכלתי אותה 24 שעות מחלב שאוב בבקבוק . למרות על ניסיונותי החוזרים להציע לה במקביל שד היא מנסה למצוץ מספר מועט של מציצות שומטת את השד וצורחת מתסכול. בשל ההתיבשות אני ממשיכה לתת לה חלב שאוב בבקבוק. איך להרגיל אותה לשד? האם תתכן בעיה ביכולת המציצה? אודה לעצתך המהירה.
שלום רב! מזל טוב!! כל הכבוד שחשבת לתת לה חלב שאוב במקום פורמולה - זה אמור להיות העצה שמקבלים בבית יולדות ורק אם אי אפשר לשאוב אז לעבור לפורמולה. זה גם יעזור לך לשמור על בתפוקה עד שהיא מתחילה לינוק. זה סוג הבעיות שאנני יכולה לפתור דרך האינטרנט - צריכים לבדוק אותה ולעזור לך בהתחברות לשד. כדי לעשות את זה כדי לך לפנות ליועצת הנקה מוסמכת IBCLC. את יכולה לקבל מספרי טלפון אצלנו ב-מ.מ.ש. 03-647-2411 בין 10 עד 13:00. ממש כדאי. בהצלחה אלן