חומר רדיואקטיבי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתי כבת שנה ואני מניקה אותה כפעם- פעמיים ביום. עשיתי השבוע בדיקה למיפוי עצמות בה הוחדר לי חומר רדיואקטיבי(טכנציום דיפוספונאט ). אמרו לי שהחומר מתפוגג מהגוף תוך 24 שעות. מה קורה בנוגע להנקה? האם מספיק שלא אניק אותה 24 שעות או האם אני צריכה לשאוב ולזרוק? מחכה לתשובה מהירה תודה
היי אושרה לפי הספרות המקצועית שיש בידיי, הטכנציום יוצא בין 6 עד 48 שעות. לגבי החומר השני אנני יודעת. הכי בטוח הוא להתקשר לאחד המרכזים למידע תרופתי =- בשעות העבודה: יש בבילינסון: 03-937-6911 או אסף הרופא: 08-977-9309 מאחלת לך רק בריאות!!! בברכה אלן