אחסון חלב בשקיות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בשבוע הא אני חוזרת לעבודה. אחסנתי במקפיא חלב בשקיות של פלייטקס לפני כשלושה שבועות ונוכחתי השבוע לדעת כי שקיות אלה שומרות על הטריות במקפיא לשבועיים. האם זה אומר שעלי לזרוק את מה שכבר הוקפא שהרי ניתן לשמור חלב במקפיא למשך שלושה חודשים.
היי ! אליך לזרוק את החלב הזה. השקיות עשויות חומר לא מיועד להקפאה לזמן ארוך. ניתן לקנות ערכה מיוחדת - במקום שקיות שיוצא מאוד יקר כי זורקים אותן: http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=82&ArticleID=52 ניתן גם לקנות שקיות חדישות שהן יותר זולות מאלה בשוק ומומלצות: 03-647-2411. שקיות של רימיינד - 37 ש"ח ל-20 יחידות. בברכה אלן