הנקה ושינה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 8 חוד' יונקת עם תוספת של בקבוק תמ"ל רציתי לדעת עד איזה גיל מקובלת האכילה בליליה במיוחד לאור העובדה שהיא מקבלת גם תמ"ל? אגב היא מתעוררת כשלוש ארבע פעמים, תודה
היי קרן, זה עדיין נחשב תקין ונורמה. מתעוררים עד שמוצאים יותר אנרגיה - אוכלים יותר - מוצקים כתוספת להנקה - אין כל קשר לתמ"ל אם כי אחרי מספר שעות תינוקות מנצליםאת מרכיבי המזון ומעכלים את האוכל. אצל תינוקות מסוימים זה יכול לשנות את שינתם בשעה אולי - לפעמים יותר אבל זה דבר אישי. כל אחד והקצב שלו. בברכה אלן
אלן תודה על תגובתך, אך עד איזה גיל זה אכן תקין האכילה בלילה? ושאלה נוספת ברשותך-מה עושים בנושא מוצקים כיוון שבתי ממש מסרבת לאכול מכפית מוצקים,מקסימום כפית שתיים גם כשנותנים לה פרי ביד היא רק מנשנשת ומעדיפה ציצי עד מתי והאם יש דרך להרגיל אותה למוצקים כיוון שעוד שלושה שבועות אני נאלצת לשים אותה במסגרת. תודה