אחסון חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמא לעומרי בן הארבעה חודשים , מתכננת ליסוע לשלושה ימים יחד עם בעלי ולהשאיר את עומרי אצל סבתא שלו למשך 3 ימים, אין ביכולתי להפיק מעבר למנות אותן הוא אוכל, כדי לשמור לו לאותם ימים, ניסיתי סוגים שונים של תחליפי חלב על מנת להרגילו ולתת לו במשך אותם ימים, אבל הוא מסרב לקבלם, ניסיתי לתת לו אותם יחד עם דייסה ואפילו במזרק , והדבר כשל, על כן אבקשך לייעץ לי איך אוכל לטפל בבעיה הזו ? (איך אוכל לספק לו מזון למשך אותם ימים)
היי עביר, הפתרון - קחי אותו איתך! האוכל הוא לא כל כך הבעייה - כנראה יש הרבה לחץ ועצבים מסביב לעניין. האם כדאי לכם? הכי קל הוא לקחת תינוק אתכם - לא צריכים עדיין לרוץ אחריו - בקלי קלות. הנטישה יותר מדאיגה מאשר איך להאכיל אותו לפי דעתי. ולמה לסכן להרוס את ההנקה בישביל 3 ימים? מקוה שתעשי מה שהכי טוב לכולם! בברכה אלן